per i lavoratori dici? Spacchi l'hatch e passa la paura, che poi se li sotterra e tu hai la tua biopallina col turbomedivak vale la pena cagare lo stesso uno scan, la prima cosa che mi viene in mente che perde un po da questa patch sono le early helion ma relativamente se consideri che burrow non è roba che si ricerca in un secondo e le queen prolificano a manetta... boh secondo me non sbilancia anzi, aggiunge qualche apertura un pelo diversa dale solite cose
Blooddrop Utente
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Titolo: Re: Beta Hots Sab Gen 19, 2013 11:07 pm
si stavo pensando alle early hellions, pero non saprei neanche quanto costa/quanto ci mette a ricercare, quidndi sarebbe tutto da vedere :P
-Ghost- Utente
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Titolo: Re: Beta Hots Sab Gen 19, 2013 11:40 pm
e cmq con le hellion basta focussare il vivaio dalla linea mineraria ed il danno ad area arrostisce comunque i droni sotto terra
Kapitan Kelanera Utente
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Titolo: Re: Beta Hots Dom Gen 20, 2013 7:24 pm
solo peggioramenti per gli zerg! dove andremo a finire?!
Blooddrop Utente
Età : 32 Messaggi : 4910
Titolo: Re: Beta Hots Dom Gen 20, 2013 8:01 pm
servirebbe un buff agli infestor, magari triplicare il danno e durata dei fungal! e perche non raddopiare la vita e l' attacco di broodlord, ultras e corruttori? sono decisamente troppo deboli :(
per non parlare dei baneling, magari quandoe esplodono non dovrebbero morire, che ne pensi?
Caporale Utente
Età : 34 Località : Roma Messaggi : 874
Titolo: Re: Beta Hots Dom Gen 20, 2013 11:28 pm
nono se i bane non scoppiano non fanno danni a sto punto famo dei broodling senza timer :§f,likuk:
Blooddrop Utente
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Titolo: Re: Beta Hots Lun Gen 21, 2013 2:04 pm
non hai capito! fanno danni ma poi respawnano subito a piena vita nello stesso punto! :D
Caporale Utente
Età : 34 Località : Roma Messaggi : 874
Titolo: Re: Beta Hots Lun Gen 21, 2013 2:35 pm
Seems legit
Caporale Utente
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Titolo: Re: Beta Hots Mar Gen 22, 2013 10:19 am
Hope Utente
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Titolo: Re: Beta Hots Mar Gen 22, 2013 10:53 am
potete dire quello che volete ma i viking sono sempre la cosa più f**a di strarcraft!
Blooddrop Utente
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Titolo: Re: Beta Hots Mar Gen 22, 2013 1:43 pm
-Ghost- Utente
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Titolo: Re: Beta Hots Mar Gen 22, 2013 4:21 pm
Vengo!
Paranoid Veggente di Zendra
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Titolo: Re: Beta Hots Mar Gen 22, 2013 5:14 pm
Hope ha scritto:
potete dire quello che volete ma i viking sono sempre la cosa più f**a di strarcraft!
Nahh molto meglio lui e i suoi oscuri compari :§f,likuk:
Gran bel trailer comunque
Caporale Utente
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Titolo: Re: Beta Hots Mer Gen 23, 2013 10:45 am
Altro preview: Le varie mutazione sono una roba spettacolare
Rohir Utente
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Titolo: Re: Beta Hots Mer Gen 23, 2013 12:32 pm
Un'ultralisca che calpesta tutto e un Viking-Optimus Prime. Sarà un capolavoro.
Kapitan Kelanera Utente
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Titolo: Re: Beta Hots Mer Gen 23, 2013 4:24 pm
super viking truzzo che si trasforma in aria? *_____________*
anche se alla fine il fatto che sia durato così poco a terra riflette la sua normale utilità
-Ghost- Utente
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Titolo: Re: Beta Hots Mer Gen 23, 2013 5:54 pm
Vabbè, ma così ha avuto un momento di gloria!
-Ghost- Utente
Età : 112 Località : Chau Sara Messaggi : 548
Titolo: Re: Beta Hots Ven Gen 25, 2013 7:20 pm
Che figheta la nuova patch dei replay!
https://www.youtube.com/watch?v=oSNQASBG3eE
Blooddrop Utente
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Titolo: Re: Beta Hots Sab Feb 09, 2013 4:42 pm
nuova patch per la beta!
Citazione :
Hi everyone,
We will shortly be bringing the beta down this evening to make the balance changes listed below. Thanks again for all the great feedback you've provided while testing Heart of the Swarm. We hope to see you testing these changes and sharing your input soon!
Protoss
Oracle -The duration for Envision has been increased from 30 to 60 seconds.
Terran
Widow Mine -The primary target damage for Sentinel Missiles has been increased from 125 to 125 +35 vs. Shields.
Zerg
Hatchery -The Pneumatized Carapace upgrade now only requires a Hatchery.
Infestor -The projectile speed for Fungal Growth has been reduced from 15 to 12.
Spore Crawler -The weapon damage for Acid Spew has been increased from 15 to 15 + 15 vs. Biological.
Nemesor Giacomo Utente
Età : 27 Località : Savona/Ellade! Messaggi : 1705
Titolo: Re: Beta Hots Sab Feb 09, 2013 4:56 pm
Citazione :
Oracle -The duration for Envision has been increased from 30 to 60 seconds.
in nome di tutto ciò che è santo, perchè?
Citazione :
Widow Mine -The primary target damage for Sentinel Missiles has been increased from 125 to 125 +35 vs. Shields.
è così che buffano la mech in TvP, complimentoni, ma almeno è già qualcosina
Citazione :
Infestor -The projectile speed for Fungal Growth has been reduced from 15 to 12.
aaahhhh.... così si che cambia tutto! XD
Citazione :
Spore Crawler -The weapon damage for Acid Spew has been increased from 15 to 15 + 15 vs. Biological.
ottimo per dare agli zerg un modo per counterare le muta, wait, what?
Kapitan Kelanera Utente
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Titolo: Re: Beta Hots Sab Feb 09, 2013 7:20 pm
sempre a nerfeare gli zerg!
terran rosiconi
Blooddrop Utente
Età : 32 Messaggi : 4910
Titolo: Re: Beta Hots Sab Feb 09, 2013 9:37 pm
@nemesor in teoria si, ma penso che funzionera solo contro numeri bassi di mutas, poi diverra' inutile :P
Blooddrop Utente
Età : 32 Messaggi : 4910
Titolo: Re: Beta Hots Dom Feb 10, 2013 11:51 am
scusate il doppio post ma ho trovato una cosa molto interessante: e' la lista completa di tutti i cambiamenti fatti fin' ora.
Citazione :
PROTOSS
Carrier Interceptors can now change targets when they are in leash range. Dark Shrine The cost is now 150/150, down from 100/250. Mothership Recall teleports the Mothership and all nearby units owned by the player to the targeted Nexus. The Vortex ability has been removed from the game. New Ability: Time Warp. Creates a temporal field that slows all ground units’ movement speed within a 3.5 radius by 50%. This ability costs 75 energy to cast This ability can be cast from 9 range. (Wiki)Mothership Core (Wiki)Oracle Phoenix Range increased from 4 to 5. Upgrade still grants +2 range. Pylon Warp-in on ramps downhill is now allowed. Warp-in to the high ground is not possible anymore. Sentry Hallucination no longer requires research. Stalker Blink research time increased from 140 to 170 seconds. (Wiki)Tempest (unit) Void Ray Prismatic Beam No longer charges up. Weapon period decreased from 0.6 to 0.5. No longer does passive +massive damage. New Ability: Prismatic Alignment Increases damage to armored units by 6 for 20 seconds, with a 1 minute cooldown. This does not scale with upgrades. Activating the ability now causes a timer to display over the Void Ray for the duration of the effect. Supply cost increased from 3 to 4.
TERRAN
Armory The Armory now only has one armor upgrade for both air and ground upgrades for both Factory and Starport units. Battlecruiser Yamato Cannon energy cost decreased from 125 to 100. (Wiki)Hellbat Medivac New ability: Ignite Afterburners Speed boost that increases movement speed and acceleration to 4.25 for 8 seconds. 20 second cooldown. Raven Seeker Missile has been redesigned: Energy cost decreased from 125 to 75. Can now fire from 10 range. Missile comes out and stays immobile in front of the Raven for 5 seconds while charging up, then rapidly moves and explodes at the target for 100 damage plus splash damage. Targeted unit lights up red when targeted. If the unit moves 13 range out of where the Seeker Missile is, the Missile fizzles. Reaper New passive ability: Combat Drugs Health regenerates 2hp/s if not attacked during the last 10 seconds (same as Protoss shields) Health increased from 50 to 60. Movement speed increased from 2.95 to 3.75. No longer requires a Tech Lab Addon. No longer have their anti-building grenades. P-45 Gauss Pistol weapon damage decreased from 4 +5 vs. Light to 4. Siege Tank Siege Tanks no longer require an upgrade in order to enter Siege Mode. Thor 250mm Strike Cannons has been removed, along with its associated energy bar. The Thor can now switch between two modes: High-Impact Payload and Explosive Payload. The mode shift takes 4 seconds. When in High-Impact Payload mode, the Thor switches to a different anti-air gun (250mm Punisher Cannons) that has 10 range and deals 24 flat damage. Thor radius, inner radius, and separation radius increased from 0.8215 to 1. (Wiki)Widow Mine
ZERG
Creep Tumor No longer spawn instantly, but instead have a three second spawning animation. May now be placed on ramps. Hatchery The Evolve Burrow upgrade requirement has been moved to the Hatchery. The Pneumatized Carapace upgrade now only requires a Hatchery. Hydralisk New Upgrade: Muscular Augments Increases hydralisk off-creep speed from 2.25 to 2.81. Speed on creep unchanged (3.37) Infestor Fungal Growth: Is now a projectile. Speed of the projectile is 12. Range up to 10. Damage decreased from 30 +10 vs. Armored to 30. Mutalisk Speed increased from 3.75 to 4. Acceleration stays at 3.5. New passive ability: Tissue Regeneration Mutalisk health regeneration rate increased from .2734 to 1 Spine Crawler This unit now completely blocks pathing when placed next to other structures, including other Spine Crawlers. Zerglings and other small units can no longer squeeze in between Spine Crawlers. The scale of this unit has been increased from 0.85 to 0.95. Spore Crawler This unit no longer requires an Evolution Chamber. The weapon damage for Acid Spew has been increased from 15 to 15 + 15 vs. Biological. (Wiki)Swarm Host Ultralisk Damage changed from 15+20 armored to 35 flat damage. (Wiki)Viper
dove c' e' scritto (wiki) vuol dire che e' un unita nuova di zecca
Kapitan Kelanera Utente
Età : 28 Località : Lancia del Sole (Dorne) Messaggi : 1981
Titolo: Re: Beta Hots Dom Feb 10, 2013 12:06 pm
ma se tipo cerchiamo di prender euna chiave beta e ce la passiamo a mo di canna con tutti i membri del clan?
Hope Utente
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Titolo: Re: Beta Hots Dom Feb 10, 2013 12:27 pm
Kapitan Kelanera ha scritto:
ma se tipo cerchiamo di prender euna chiave beta e ce la passiamo a mo di canna con tutti i membri del clan?